30.1.14

The Tudors

Bugünlerde bütün boş zamanlarımı The Tudors izleyerek geçiriyorum. 2007-2010 tarihleri arasında yayınlanmış İngiltere-Kanada ortak yapımı bir dizidir kendisi. Dizi,İngiltere Kralı VIII. Henry'nin hayatını,iktidarını,altı evliliğini,İngiltere Kilise Reformunu ve çalkantılı İngiltere Sarayını anlatmaktadır. Niye izlemek için 4 sene beklediğimi sormayın,ben de bilmiyorum. 



Bir sahne tasarımcısı adayının "içinde olmayı ancak rüyamda görebileceğim cinsten yapımlar listesi"nde başı çekenlerden bir tanesi The Tudors. Öyleyse hemen kendi mesleğimle alakalı kısma geleyim ...


İşte karşınızda Joan Bergin . Dizinin kostüm tasarımcısı. Tudors dizisiyle 2007,2008,2009 ve 2010 yıllarında Outstanding Costumes for a TV series  dalında 4 kez Emmy'ye aday olmuş,3'ünü kazanmıştır. 2009da ödülü Pushing Daises dizisine kaptırmış.

 Aynı zamanda Guilt Awards,İrlanda Televizyon ve Sinema Ödülleri'nde Tudors'la bolca adaylığı bulunmakta. Camelot dizisi ve Christian Bale ile Hugh Jackman'ı ağzımız açık izlediğimiz The Prestige filminin de kostüm tasarımcılığını yapmış kendisi. Şu anda yeni gözdemiz olma yolundaki The Vikings'in kostümlerini yapıyor. 

Bol Emmy Ödüllü kostümlere şöyle bir bakalım,daha sonra detaylarıyla bakıciizz




"8. Henry dönemi kostümünü gelin bir de benden dinleyin" diyecek halim yok burda. İlgimi çeken kısımları paylaşıyorum. Tabii ki ilgimi çeken kısımlardan bir tanesi de Jonathan Ryhs Meyers.


Her ne kadar hiç makyaja gerek olmadan Legolas'ı oynayabilecek kapasitede kulaklara sahip olsa da erkek güzeli tanımını karşılayabilecek birkaç isimden bir tanesidir. Dengesiz kral rolünü çok iyi oynamış. Şimdi, izlenecekler listemde bir numarada duran Dracula dizisinde oynuyor. 


Evvet bu Henry Cavill o Henry Cavill , bu Natalie Dormer o Natalie Dormer . Siz de izlediğiniz dizideki bir oyuncuyu başka bir projede başka bi kılıkla görünce şaşıranlardansanız işte bu resim tam şaşırmalık . 

Natalie Dormer kızımız Game of Thrones'da bizim bitch king'le evlenecek bu sezon. Tez zamanda yola getirir hiç şüphemiz yok.
 Man of Steel vizyona girdiğinde yurtdışında olduğumdan sinemada izleyememiştim. Henry Cavill'ı o zaman tanıyor olsaydım tatili yarıda keser, gelir izlerdim.  En kısa zamanda izliyciiim. 

Lafı fazla uzatmadan sizi Tudors'la baş başa bırakıyorum :











BONUS - Behind The Scenes


















1 yorum:

  1. bende the tudorsu izlemiştim birkaç bölüm fekat hiç kostüm olarak takılmamıştım sayın sahne dekor öğrencisi arkadaşım :D

    YanıtlaSil